Mostrando entradas con la etiqueta visita virtual. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta visita virtual. Mostrar todas las entradas

jueves, 19 de marzo de 2020

Visitemos a Torre de Hércules dende casa!

Bo día! E parabéns a todos os papás! Hoxe, no seu día, imos poder acceder á Torre de Hércules dende casa, ás 12.00! A que mola? Se alguén se anima que escriba nos comentarios o que lle pareceu. Eu non mo vou perder!