Bo día! Hoxe tráiovos uns vídeos e uns xogos xenais para aprender acerca da representación da Terra. Calquera dúbida que vos xurda, poderei resolvérvola en comentarios.
Aproveitando que comezamos a semana déixovos por aquí uns horarios por se os queredes empregar para organizar o voso tempo de traballo, así como unha imaxe que resume estupendamente a Técnica do Pomodoro da que vos falei o outro día.
Horarios de kankajotueliges
Imaxe de exitoytiempo
A tarefa que vos propoño é que busquedes nun libro ou en internet un texto sobre algún tema que vos pareza interesante e seguir os pasos que aparecen a continuación para facer un esquema (podes pinchar sobre a imaxe para vela máis grande):
Imaxe de infoedugrafias
Tras facer o esquema (lembra poñerlle o título), nun folio, podes tomarlle unha foto e mandarmo por correo ou Whatsapp, se considero que fixeches un bo traballo subireino ao blog. Anímate!
PD: Hoxe, ás 11h en CLAN, tedes clase de matemáticas.
Bótaslle salsa de tomate á lámina de follado, unha capa de queixo e outra capa de salsa de tomate. Despois dúas capas de xamón cocido. Mentras estás facendo isto, debes ir prequecendo o forno a180°C.
Posteriormente, tapas o follado e cun garfo presionas cara abaixo os poucos para que pareza unha empanada.
Vernízalo con ovo e metes o follado no forno arredor de media hora a 180°C.
Cando estea feito, déixao repousar 10 minutos e xa podes comelo!
EMPANADILLAS
Para poder facer as empanadillas, precisas pasar ovos por auga e pochar cebolas. Para pochar as cebolas tes que fritilas a lume lento durante 20 minutos.
Cando os ovos e as cebolas estean listos, fas unha mestura con eles e con atún e salsa de tomate.
Despois colles as obleas e bótaslle un pouco desta mestura e despois tápalas co garfo dándolle forma de empanadillas.
A continuación, pos as empanadillas no forno 20 minutos e déixalas repousar 10 minutos.
Lembra que é moi importante lavar previamente as mans!
Álex.
PD: podedes animarvos a mandarme máis receitas e publicareinas no blog. Dicídelle a Álex se vos animastes a facer algunha das súas receitas... Teñen unha pinta estupenda e seguro que está todo riquísimo!
Bo día, déixovos aquí a tarefa para estes días, de matemáticas e lingua galega (xa que as fichas anteriores foron de lingua castelá). Continuaremos co Clube de lectura de "La gran fuga del abuelo" e con post sobre diferentes temas, tal e como viñamos facendo.
MATEMÁTICAS (libro de texto y libreta):
TEMA 5: NÚMEROS DECIMALES. Pág. 96: todos los ejs.
TEMA 6: OPERAR CON NÚMEROS DECIMALES. Pág. 114: todos los ejs.
TEMA 7: MEDIR LONGITUDES, CAPACIDADES Y MASAS. Pág. 129: ejs. 1, 2, 3, 4 y 6 (recordad pasar todo a la misma unidad de medida).
Pág. 131: ejs. 1, 2, 3, 5 y 6.
Pág. 132: todos los ejs.
LINGUA GALEGA (caderniño Ortografía práctica, libro de texto e libreta):
Ortografía práctica: palabras con -zo, -za, -cio, -cia. Páxs. 48 e 49: todos os exs. Páxs. 50 e 51: exs. do 1 ao 6.
Libro de texto e libreta:
TEMA 5: Páx. 116: exs. 1, 2 e 4. Páx. 117: exs. 1, 3, 4, 5 e 7.
TEMA 6: Páx. 138: exs. 1, 2, 3, 4, 6 e 7.
TEMA 7: Páx. 157: exs. 1, 2, 3, 4, 5 e 7.
Se tedes algunha dúbida, podedes consultala por aquí ou no grupo de WhatsApp indicando asignatura, páxina e número do exercicio.
Bo día! Tal e como vos dixen onte, existen marabillas creadas polo Home. Estas son as 8 Marabillas do mundo. Ollade que fermosas son! Hoxe propóñovos que escollades unha, pinchedes sobre a foto e fagades un esquema na libreta de sociais que recolla os seguintes puntos:
Cidade, país e continente.
Ano da súa construción, século a que corresponde e situación na liña do tempo histórica (idade antiga, media...)
Medidas.
O por que da súa construción.
Algunha historia relacionada coa Marabilla.
A súa relación co turismo actualmente.
Outros datos de interese.
Se che queda un esquema claro, bonito, ben presentado... anímate a mandarmo ao correo e subireino ao blog, neste post.
A continuación, a partir do esquema ,fai un resumo, poderás escribilo na libreta de sociais ou facelo neste post, en comentarios.
PD: Intentade non facer todos a mesma Marabilla, se xa vedes en comentarios que falan dunha, mellor escollede outr. Tedes 8!
Hoxe, en CLAN, ás 11h Tedes clase de lengua e idiomas.
Bo día! Hoxe tráiovos unha investigación moi interesante que fixeron aqueles alumn@s cos que estiven fai uns anos e dos que vos falo ás veces. Trátase dunha definición e dun vídeo acerca dunha marabilla natural (si, en galego marabilla escríbese con b). Anímovos a que pinchedes más dúas imaxes que vos levarán aos traballos que fixeron estes rapaces, leades e vexades os vídeos, para despois, contestar ás preguntas. Asimesmo, se alguén se anímase a facer un traballo similar sobre algunha outra marabilla natural sería fantástico e incluiríao no blog para que o puidesen ver os vosos compañeir@s.
Imaxe de Travelzoo
Imaxe de El viajero El País
PREGUNTAS
1. Como definirías unha marabilla natural?
2. Cal das que aparecen no blog che chamou máis a atención? Por que?
3. En que continentes se atopan cada unha delas?
4. Algo que aprendiches.
5. Algo que xa sabías.
6. Algo que che impresionara.
7. Atréveste a investigar sobre outra marabilla natural?
Recordade que hoxe en CLAN, ás 11h tedes clase de educación física e artística. Contade en comentarios que vos pareceron a de mates e a de sociais. Aproveito tamén para animarvos a que vos contestedes entre vós nos comentarios, tal e como facedes na aula, que a comunicación non sexa só comigo.
Bo día! Hoxe poderedes xogar cun sinfín de mapas e así aprender os países de África ou aqueles que conforman a Unión Europea, os cantóns e cidades de Suíza, as distintas bandeiras, cales son os países nos que se fala español, aqueles que están máis poboados, onde están os maiores desertos, ríos, cordilleiras... Apaixonante, non credes? Pinchade sobre a foto e...a xogar!
Hoxe tráiovos unha continuación do que estuvimos ata o de agora traballando mediante as fichas adicadas a técnicas de estudo, para que sigades completando este tema tan importante na vosa vida. Fixádevos ben na infografía que vos mostro a continuación (unha infografía consiste na combinación de imaxes moi claras e sinxelas de entender, gráficos e texto coa fin de comunicar dun xeito visual a información que queremos transmitir; algo así como un esquema) e vede tamén o vídeo e contestade en comentarios ás preguntas que vos plantexo. Tamén podedes consultar dúbidas ou dar a vosa opinión.
Infografía de Ramón Aragón
A continuación, un vídeo no que Nisabelt explica a Técnica Pomodoro, técnica que persoalmente empreguei moitísimo no meu estudo.
Moitas gracias a Ramón Aragón e a Nisbelt por estes magníficos recursos.
Estas son as preguntas que debedes responder tras observar detidamente a infografía de ver o vídeo:
1. A que cres que se refire a infografía no apartado 1. LA IMPORTANCIA DEL CONTEXTO? Garda relación con algo do que traballamos nas fichas de Técnicas de Estudo?
2. Que técnica propón a infografía para FRACCIONAR (fraccionar vén de fracción: dividir, repartir) O TEMPO?
3. Cales son os catro verbos que resumen o MÉTODO IDEAL?
4. Como debiamos subliñar?
5. Como debiamos facer esquemas?
6. Coñecías a Técnica do Pomodoro? Que significa a palabra italiana "pomodoro"?
7. En que consiste esta técnica?
8. Tras ver o vídeo, cales cres que son as súas vantaxes?
9. E as súas desventaxas?
10. A min resúltame moi útil a Técnica do Pomodoro, pero tal como di Nisbelt, cada persoa é un mundo, e xa dixemos en clase que non todas as técnicas sirven para todos nin as empregamos do mesmo xeito, Cres que para ti pode resultar útil? Para que a poderías empregar? 11. Na caixiña de información tedes os imprimibles para levara a cabo esta técnica. Vas imprimir ou elaborar pola túa conta os tomates? 12. Tamén na caixiña de información podedes atopar a dirección web do cronómetro TOMATO TIMER. Eu teño no meu móbil a App CLEARFOCUS. Utilizarás algún destes recursos? PD: Podedes seleccionar as preguntas, copialas e pegalas en comentarios e despois contestalas ou respondelas poñendo os números, tal e como facedes no Clube de Lectura.
Bo día! Hoxe tráiovos distintas propostas de xogos de mesa. Algúns constan de un taboleiro para imprimir, a outros podedes xogar aproveitando unha baralla de cartas ou un dominó. Escolle o que máis vos guste!
AMIGOS DO 10
Pincha sobre a imaxe para ver as
instruccións do xogo en Actiludis
CADRADOS DE MULTIPLICAR
Pincha sobre a imaxe para facerte coas follas en Games 4
gains
INSTRUCCIONES
1. Descarga tu copia GRATUITA del tablero de juego.
2. Imprime el tablero de juego. El tablero de juego contiene 100 cuadrados con los productos de dos números que se pueden tirar con dos dados (es decir, 1 x 6, 2 x 4, 3 x 5, etc.).
3. Hazte con dos dados y un rotulador de color diferente para cada jugador.
4. Durante el turno de un jugador, él / ella tira ambos dados y multiplica los dos números que aparecen en los dados. El jugador busca el producto en el tablero y dibuja una línea para conectar cualquiera de los dos puntos que forman parte del cuadrado alrededor de ese producto. Dado que cada producto aparece varias veces en el tablero, el jugador puede ser muy estratégico sobre dónde dibuja una línea.
5. Cuando un jugador dibuja una línea que cierra un cuadrado, ese jugador colorea el cuadrado con su marcador. Ese jugador tira los dados nuevamente y toma otro turno.
6. Cuando todos los puntos se hayan conectado, ¡el jugador con la mayor cantidad de cuadrados coloreados gana!
DOMINÓ
Do blog Fun games 4 learning. 1. Coloca as fichas
boca abaixo no centro da mesa.
Cada xogador da a volta a unha ficha que escolla e
multiplica os números que aparecen.
O xogador coa puntuación máis alta queda coa súa ficha
e a/as do outro/s xogador/es. Gaña quen máis fichas
recompile.
XOGO DA OCA
Pincha sobre a oca para acceder ás
instruccións no blog Te cuento un
cuento
Moitas gracias aos creadores destes fantásticos xogos.
34. UN ESCONDRIJO PERFECTO 14. Busca una oración interrogativa y otra exclamativa y escríbelas. 15. Resume en una oración lo acontecido en el capítulo. 35. MÁS CALCETINES TODAVÍA 16. Un gran misterio... ¿adónde crees que van a parar los calcetines que desaparecen de todas las casas del mundo?, ¿cuál es tu teoría? 17. ¿Cuál fue el objeto que más le costó esconder a Jack? ¿Por qué?
Bo día! E parabéns a todos os papás! Hoxe, no seu día, imos poder acceder á Torre de Hércules dende casa, ás 12.00! A que mola? Se alguén se anima que escriba nos comentarios o que lle pareceu. Eu non mo vou perder!
10. Busca 10 verbos y escríbelos en infinitivo (por ejemplo: pág. 205: arrojaron-arrojar).
11. Explica cuál sería tu plan para colarte en Torres Tenebrosas.
Imagen de megustaleer
CAP. 33. COMO UNA SERPIENTE
12. Busca 5 determinantes y di a qué sustantivo acompañan (por ejemplo: pág. 209: su acompaña al sustantivo abuelo).
13. Haz un dibujo del edificio de Torres Tenebrosas o del despacho de la señorita Gorrina. Si quieres, puedes tomarle una foto y mandármela a largalenguadelagartija@gmail.com y la subiré en próximos post del Club de Lectura.
Hoxe tráiovos algunhas ideas para agasallar a xa sabedes quen polo seu día, que é mañá. Cando volvamos ao cole acabaremos o que tiñamos empezado, mais polo momento, atopei que podedes facer distintas manualidades.
UNHA POSTAL
Na que podedes incluir unha carta ou incluso un poema deses tan guais que facedes.
Superpoñendo dous corazóns, facendo un globo
UN BOTE PARA GARDAR O QUE QUEIRA
DECORAR ALGO CUN SELO FEITO POR VÓS
UN DEBUXO DIFERENTE
DECORAR UNHA MACETA
PINTAR UNHA BOTELLA
FACER GALLETAS EN FORMA DE DOMINÓ
PINTAR O CARTÓN DOS ROIOS DE PAPEL HIXIÉNICO
PINTAR UNHA OBRA DE ARTE
DECORAR PEDRAS
IMPORTANTE! Na canle de Youtube de Liz, Craftingeek, tedes unha lista de reproducción só para manualidades para o voso pai. Para acceder pinchade AQUÍ.
Recursos tomados de: clipzine, ipinig, boxbucle, frkmayasloft, babyology, familyfun.go, tinyrottenpeanuts, regirivas, cakespacti, cirkus.typeped, lauralee, repinly, freekidscrafts, pretting e craftingeek.
Se a algún de vós se lle ocorre ou atopa algunha idea por internet pode deixala nos comentarios, incluso podedes copiar o enlace para acceder á fotografía ou ao vídeo que atopastes. Por favor, escribide baixo este post se vos animastes a facer algunha destas ideas!
PD: Aproveito para comentarvos que non hai horario para empregar o blog. Lin comentarios de algún de vós apurándose para meter o seu comentario antes das 14.40. No horario de 9.40 a 14.40 responderei a comentarios e publicarei os post, pero vós podedes entrar no blog e comentar no horario que mellor vos conveña.
Continuamos con nuestro Club de lectura. Recordad que podéis contestar a las preguntas (en castellano) indicando el número con su respuesta y comentar cualquier otra aspecto que os haya resultado interesante del capítulo. No os saltéis el comentar capítulos. Si aún no habéis comentado los capítulos anteriores pasaos antes por el post/los post más antiguos.
CAP. 30 TORRES TENEBROSAS
5. ¿En qué página/s hay fragmentos que describan un lugar? ¿En cuál/es una descripción de un personaje?
6. ¿Qué significa "Jack avanzó a trancas y barrancas" (pág.194)?
7. ¿Qué significa "intrincadas letras"? (pág.194) ¿Qué tipo de palabra es "intrincadas"?
CAP. 31 LAS ENFERMERAS MÁS FEAS DEL MUNDO
8. ¿En qué páginas hay una descripción? ¿Qué describe?
9. ¿Cómo te sientes tras haber leído el capítulo?
Que no nos sirva el título del capítulo para no pararnos a pensar en la importancia vital de su trabajo.
Desde aquí aprovecho para dar las gracias a todos los sanitarios que
están al pie del cañón, pero no sólo a ellos/as sino a todos los demás que, desde sus distintos trabajos, están ayudándonos a todos en estos momentos.