Mostrando entradas con la etiqueta respiratorio. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta respiratorio. Mostrar todas las entradas

jueves, 26 de noviembre de 2015

TRABALLEMOS EN EQUIPOS COA FUNCIÓN DE NUTRICIÓN

Preparados para os traballos en grupo co obxectivo de explicar aos vosos compañeiros un dos aparellos que interveñen na función de nutrición? Para iso podedes contar coas láminas que vos facilito e cos fantásticos vídeos de Óscar Alonso, en Eduteca. 

A FUNCIÓN DE NUTRICIÓN


O APARELLO DIXESTIVO


O APARELLO RESPIRATORIO


O APARELLO CIRCULATORIO


O APARELLO EXCRETOR