Mostrando entradas con la etiqueta teatro. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta teatro. Mostrar todas las entradas

miércoles, 15 de octubre de 2014

"Valados": Agustín Fernández Paz

http://www.laopinioncoruna.es/coruna/2014/03/23/ramiro-neira-nino-entiende-historia/824005.htmlHoxe fomos ao Auditorio Gabriel García Márquez, en Mera, a ver a representación de "Valados", escrita por Agustín Fernández Paz, adaptada pola Compañía Artestudio, dirixida por Rubén Ruibal e interpretada por Estefanía Gómez, Ramiro Neira e Xurxo Cortázar.

E xa que estamos traballando coa prensa, atopei unha entrevista a Ramiro Neira no xornal "La Opinión" (Preme sobre a imaxe para velo).

Contádeme, que vos pareceu? Gustouvos ou non? Por que?

Vídeo de Artestudioxestión

miércoles, 18 de junio de 2014

Peter Pan, puro teatro

Ayer mis alumnos representaron Peter Pan. Si queréis verla pinchad sobre la imagen.

Desde aquí agradecer a todos vuestra ayuda, especialmente a Bea, creadora de los decorados, a Miguel, por su trabajo como cámara y asistente técnico, a las familias por facilitar los disfraces y ayudar en la memorización del guión y como no podía ser de otro modo, a mis lagartijas, que pusieron a Peter Pan toda su ilusión, sus ganas y su sello personal. ¡Disfrutadla! Yo lo hice...