Mostrando entradas con la etiqueta videochamada. videollamada. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta videochamada. videollamada. Mostrar todas las entradas

martes, 12 de mayo de 2020

Preparemos a asemblea de mañá!

Bo día!
Mañá empezamos coas asEmbleas por vídeo-chamadas. Lembrade: todos os mércores, ás 11h!
Imos empregar a ferramenta Jitsi Meet. 


USAR JITSI MEET DENDE O ORDENADOR
Para acceder dende o ordenador, unicamente debes facer o que indico neste pequeno titorial e listo!





USAR JITSI MEET DENDE O TELÉFONO MÓBIL OU TABLET
Para acceder dende o teléfono móbil ou tablet, debedes descargar a aplicación tal e como vos digo no seguinte titorial:




Os temas a tratar serán:
  • Como funciona Jitsi Meet:
    • Activar a cámara e o audio.
    • Poñer o voso nome.
    • Respectar os turnos e o botón de silenciar.
  • Algo positivo desta cuarentena.
  • Algo que aprendín a facer.
  • Turno para que vós propoñades outros temas.